Caroline Danielsson

Inredning

Det kliar i mina fingrar nu, I mina inredningsfingrar! Jag vill göra om här hemma, men jag är sån som person att jag vill göra om allt samtidigt och på en gång, helst igår. Tror att jag tillslut bestämt mig för att göra om i vardagsrummet först. Här är vi mest. Så här vill jag på ett ungeför ha det när det är klart.
Svårt för er som inte vet hur det ser ut nu, men det som kommer behöva göras är tapeterna. Vi har en gräslig fondtapet nu på den ena väggen som är svart med silvriga medaljonger på :O Jag tänker någon nyans av vitt på alla väggar. Sedan ska golvet slipas, betsas och lackas. Det kommer att vara mörk, mörk brun fiskbensparkett. Älskar mörka golv. Nu kom jag just på att jag och min kära pappa ska tillsammans (läs han) restaurera lekstugan med. Den behöver sig ett rejält lyft, tur jag tycker om att ha många bollar i luften. 
 
Just nu ligger prinsen och vilar sin förmiddagsnap. Såfort han vaknar ska vi åka hem till hans G-mormor och G-morfar. Mysigt att få umgås med famlijen så mycket som vi gör.
 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback