Caroline Danielsson

Jun. 10, 2013

Idag äntligen har jag tränat igen! Det kändes bra. Annars idag har jag umgåtts med min fina fina syster! Den bästa man kan ha! Vi har vart ute och käkat och spelat minigolf, och jag får väll erkänna att jag var helt värdelös på det! Surt! Nu ska jag och min älskade fortsätta vårat bondmaraton, vi orkade inte ens kolla klart en igår, haha! Pensionärsvarning! Hur mår ni? Tysta klubben?? Puss på er

Just de ja, idag kom soffan. Snygg va!?



Fia

Skitsnygg soffa må jag säga. Vi har något liknande och det är perfekt på sommaren.

Ha en bra dag.

Svar: Tack, ja den är as skön :) Kram
caroline danielsson

2013-06-11 / 15:43:36
BLOGG: http://indoorwalking.blogg.se
Pernilla

Jätte snygg soffa:-). Här är allt bra:). Njuter av vädret vi har:). Kram

2013-06-11 / 16:06:57
BLOGG: http://nillas-blogsida.blogspot.com
madde

Riktigt snygg soffa(= Bor du och Jonas ihop? Ni verkar ha de jätte mysigt ialla fall. Kram kram

Svar: Tack, ja det gör vi sen ett ganska bra tag tillbaka =) Kram på dig!
caroline danielsson

2013-06-13 / 21:05:11

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback