Caroline Danielsson

Wonderchild!

Jag är moster till två helt underbara ungar. Första gångern jag blev moster tyckte jag att det var jätte skoj, men jag var ju inte lika gammal då. Det var inte lika stort. Denna gången ringde dom mig och berätta att dom åkt in och jag satt på nålar och vänta typ. Över en månad för tidig också den lilla krabaten. Tillslut ringde dom och sa att allt gått bra men att dom får stanna kvar pga att han är så tidig..  Sen den dagen har jag typ blivit besatt. Haha.. Lilla MIlion. Jag tvingade dom att skicka nya bilder varje dag, ringde och tjata när man skulle få komma och hälsa på! Och sist men absolut inte minst, Dom ringde för att fråga om jag ville bli fadder, blev så glad så jag börja böla :)
 
Ville igentligen bara skriva detta inlägg för att få skryta lite över att jag blivit moster igen! Haha. Här har ni underbarnet! 
 



pernilla

Åååå vad söt. Blev så sugen på att snosa dom luktar ju underbart. Grattis Caroline:-). Kram

2013-01-02 / 11:15:25
BLOGG: http://nillas-blogsida.blogspot.com.
Lisa

Vad härligt med en liten bebis. Kanske du skaffar en liten knodd själv snart. Ni är ju så fina i hop du och Jonas. Ha en bra början av det nya året!

2013-01-02 / 18:21:21

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback