Caroline Danielsson

Vad har jag gjort?!

Herregud, jag köpte en burk Bus i spraytan! Jag frågade Jonas om han tror att han skulle kunna hjälpa mig med det. Det är ju inte så lätt att komma åt på alla ställen själv. Inga problem säger han, hur svårt kan det vara? Saken är ju den att det är ganska svårt. Man får absolut inte spraya för nära, för länge på samma ställe och det får absolut inte rinna. Då blir man ju fan randig. Jag var mycket noga med att förklara för honom, men han lyssnade inte så noga och tyckte mest att jag var tjatig. För ja, hur svårt kan det vara?
 
Han började spraya i mitt ansikte, när jag vänder mig om för att han ska börja på ryggen känner jag hur det rinner i hela mitt ansikte ner i munnen!!! Haha jag tog en handuk och dutta bort överflödet så gott jag kunde. Sen tar det ju ett tag innan färger kommer fram. Liksom innan man blir brun. Det var ett totalt misslyckande. Just nu sitter jag i soffan som på nålar och springer till spegeln var 5:e minut för att se om jag ens kommer kunna visa mig bland folk imorgon.. Haha jag lovar er att lägga upp en bild på hur fläckig jag kommer att vara! Ni är värda det skrattet! 
Sen kan jag ju absolut inte skylla detta på Jonas. Utan jag får skylla mig själv, han gjorde sitt bästa. Och sa efteråt att det var mycket svårt. Haha, vad har jag gjort?
 
Oförstörd, osminkad, nyduschad och med porplåster i hela trynet.Några minuter innan mitt BUS-kaos!
 
 


Christine ( Skånetös )

Hej fina du.
Vad roligt att du uppdaterar din blogg så ofta :-)
Ser fram emot resultatet, jo jag hade skyllt på Jonas vems fel är det annars ;-)
Kram Christine

Svar: Tack så mycket.. Kanske du har tips på vad jag ska skriva om?? Haha som tur är blev det inte så illa som jag trott :) kram
caroline danielsson

2013-01-23 / 05:46:53
Anonym

Hhahahah hoppas att det blev bra. Måste fråga, vilka porplåster kör du med?

Svar: Haha ja ansiktet går att leva med men fötter och händer ser ut som jag badat i bajs :) Just dessa köpte jag på ullared men annars köper jag niveas tror jag det är.. funkar jätte bra :)
caroline danielsson

2013-01-24 / 17:05:54
Christine ( Skånetös )

Jag tycker du ska fortsätta skriva precis som du gör, om vardagen, fritiden, vänner o killen. Och bilder så klart :-)

2013-01-25 / 06:04:42

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback