Caroline Danielsson

Tired as hell

Oj vad hets :) Jag ber om ursäkt. Har lagat mat duschat och tittat film.. Blev helt slö när jag kom hem! Efter jobbet idag åkte jag i alla fall hem till Jenny som jag jobbar ihop med. Hon har för många år sedan utbildat sig till massör eller ja gått en kurs eller två så det var dags för henne att fräsha upp sina kunskaper, haha! Det var helt underbart skönt kan jag säga. Tog en kaffe och tjata lite skit innan, sen fick jag massage i över en timma! LYX! Imorgon är jag och jonas lediga. Så vi tar bilen och drar till Leksand och kollar hockey! Nio timmar totalt i bilen imorgon alltså, grattis världen.. Men vad gör man inte! Nu ska vi gå och lägga oss, vi hörs imorgon. Puss och God natt



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback