Caroline Danielsson

the impossible

Hej på er! Stressad igen som vanligt.. Är alla som jobbar stressade innan dom åker till jobbet. Eller är det bara mig det är fel på? Haha! Igår hade vi Taccokväll med Mattias och hans tjej.. Jätte gott. Sen tittade vi på en film, the impossible. Jonas har senaste tiden vart ur dålig på att välja film, men! Igår, igår lyckades han. Jag tycker den var jätte bra. Den är verklighetes baserad och berättat av en riktig familj. Det handlar om tsunamin. Spännande och sjukt att sitta att fundera över att det här, Det har faktiskt hänt på riktigt! Hade skrivit mer, men jag hinner inte. Ska stämpla in på jobbet om 13min, hörs sen! Puss
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback