Caroline Danielsson

Partej!

Hej på er :) Jag beställde ju hem från blogg till business av Tyra Sjöstedt.. Jag är förövrigt ett stort fan av henne som person.. Tycker att hon verkar vara grymt skön! Jag tycker att boken var super. Läste ut den i ett streck. MEN jag tycker att om man orkar läsa ut en bok i sträck är den för kort.. Jag hade velat ha mer.. Mer text och mer bilder.. Den var ju så bra :) Den får i alla fall tummen upp!
 
Ikväll blir det faktiskt lite fest. Det var väldigt längesedan jag gick hem till någon på fest :) Ska hem till Soffan och pär med min kära systeryster som inte partat på evigheter då hon vart gravid :)
 
Ska bli en toppenkväll :) Hörs sen innan jag drar! Puss
 
hahaha gammal snygg bild på mig och Sofia 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback