Caroline Danielsson

När inte tiden räcker till!

Hej på er! Hur mår ni! Jag mår ok! Idag har jag och baby vart och badat på badhuset.. Jätte skönt! Ska komma iväg och bada å träna oftare, ska bara bli helt hundra frisk först! Badade i varmvattensbassängen, men blev sedan utslängda av några tanter som tydligen skulle ha gympa där inne..  =)
 
Nu till min rubrik! Jag förstår inte hur alla hinner med sina liv. Jobba, träna, träffa vänner, gå på stan, träffa familjen m.m. Jag träffar mina vänner och min familj så sällan! Har en av mina vänner Sofia på jobbet, men det är inte samma sak! Mina andra vänner jobbar också en massa helst hel fel tider med så man aldrig hinner ses. Idag har jag vart ledig hela eftermiddagen. Jag och Sofia skulle ses och spela spel och dricka kaffe. Men sen fick hon förhinder och det gick inte, synd! Nadia ska åka bort hela helgen och när hon kommer hem ska jag jobba 24/7 så vi kanske kan ses om två veckor. Emilile har fotbollsträningar högt och lågt så det hinns inte ofta där heller! 
 
Så hur gör ni för att få tiden gå ihop till allt den behövs till! Ha en bra kväll på er! Nu ska jag laga mat! PÖSS
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback