Caroline Danielsson

Min lediga dag!

Imorse kom min syster, hennes man och lilla milion hit på frukost. Så mysigt. Sedan snabbt iväg för att titta på Amber som hade friluftsdag och åkte skridskor.. Hon var så duktig. Mosters lilla trollunge :) Va uppe på jobbet och käkade pannkakor.. Åkte sedan till affären och nu är jag hemma. Har en del att bocka av på to do listan idag. Men jag tar det snaaart :) haha så typiskt mig, snaaaaart :) 
Min syster har i alla fall börjat göra egna smycken, hon hade med sig ett till mig idag.. Det var jätte fint, ska lägga upp en bild och visa er i nästa inlägg. Man kan köpa smycken av henne. Sök på therese Odhe Plavsic på Facebook eller kommentera här.. :) Innan jag börjar med alla måsten ska jag sätta mig och fylla i lite recept i min nya reseptbok jag köpte idag. Den var så fin så jag var bra tvungen att ha den. Shoppoholic in i själen :) Hörs senare. Puss
 
 
 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback