Caroline Danielsson

I´m back

Osminkad och ofixad, då är man ta mig fan ful i allt. Det är jag i alla fall. Spelar ingen roll hur snygga kläder jag har på mig eller hur snyggt mitt hår är så tyvär är det maken som räddar mig! På bilden ni kommer få se nedan är jag osminkad. Men det är ju inte fejjan jag vill visa! Ska fixa till mig imorgon och ta en normal bild, i dags ljus! 
 
I´m back!
Jag har nog störst förändringsbehov gällande hår i hela Sverige, men jag tycker faktiskt att jag passar bäst i mörkt.. Så ingen idé att bleka bleka bleka sönder mitt hår mer nu. Tittade nyss på en bild från härom dagen, va jag snyggare i ljust, haha! Veligast i hela världen! Men nu är det mörkt och nu ska jag fan vara det! Ett tag i alla fall :) Det är inte rött alltså, inte svårt utan mörk mörk brun.
 
Visade en bild på Megan Fox för min fina frisör Ellen och sa såhär vill jag se ut! Dock lyckades hon bara fixa håret, resten var nog inte hennes avdelning. Skämtåsido! Jag är super nöjd och glad! Tack Ellen!



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback