Caroline Danielsson

I love Nails

Japp jag har ju försökt mig på att börja göra egna akrylnaglar. Svårt men går sakta men säkert framåt och det sista jag gjort har faktiskt blivit ganska bra :) Tycker att det är superkul att sitta och pilla med. Lite som att skaffa sig en hobby! Har precis beställt hem lite nya saker som behövdes :) 


Mikael

Hej!

Jag såg din blogg via kissies bloggcast. Om du inte vill spendera penger på att synas så kan du alltid bli medlem i modeforumet istället och både få tips om mode samt hjälpa andra. Detta gör att du kommer få mer trafik till din blogg ifall du gör inlägg som andra medlemmar gillar.

Hoppas du vill vara med ;D

Vi ses / Mikael

Svar: Hej tack för dina tips, men vilket modeforum menar du ? Mvh
caroline danielsson

2013-01-04 / 21:58:48
BLOGG: http://forum.modekampanj.com
Lisa

Verkligen super snyggt! Du får öppna en egen salong.

2013-01-05 / 15:28:38
Mikael

Hej

Modeforumet heter forum.modekampanj.com och jag kan lova att om man gör bra inlägg där så får man garanterat nya vänner plus mer läsare av sin egen blogg ;D

/Mikael

Svar: Ska kika på detta :) Tack får tipsen!
caroline danielsson

2013-01-05 / 17:11:56
BLOGG: http://forum.modekampanj.com

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback