Caroline Danielsson

Hjälp!

Skit allts. Jag och Jonas hade bestämt oss för att ta tag i träningen igen. Vi skulle börja idag, vad händer. Jo jag vaknar upp med halsont! Gud vill verkligen inte att jag ska träna.. Hoppas verkligen inte jag blir sjuk nu. Det har jag bara inte tid med. Har nog sämsta imunförsvaret i sverige!
 
I alla fall, jag och Jonas ska åka till Barcelona på weekend! Har ni vart där? Vet ni bra hotell och bra saker att göra när man väl är där? Väldigt tacksam för tips! Nu ska jag laga Taccos, i love it! Hörs sen! Puss


Christine ( Skånetös )

Ja det är så typiskt. Jag har själv kommit igång med träningen och vad hände i söndags när jag gick på bodypump, jo jag gör en häftig rörelse och en nerv i ländryggen kommer i kläm. Ska till en naprapat i morgon. Så jag har inte kunnat träna denna veckan. Man blir så tröööött.
Hoppas ni får det mysigt i Barcelona :-)

Kram på dig.

2013-01-30 / 06:03:20

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback