Caroline Danielsson

guten morgon!

Hej och välkomen till världens tröttast blogg, haha! Matchen igår gick ju superbra. Minns inte exakt vad det blev men typ 14-4 till Villa! Gött det. Så efteråt var det ju hur mycket partysugna folk som helst som letade sig upp till restaurangen. Kvällen gick väldigt fort igår ioch med att det började det så tidigt. Jag var nog hemma vid 01, redan. Tar ju ett tag att somna tog. Jag måste alltid varva ner innan jag lägger mig. Hjärnan går på hög varv. Slutar med att jag ligger och grubblar hela natten om jag inte ex tittar på tv en liten stund först!
 
I alla fall då, att jag är vaken så tidigt, eller jag nu är ju klockan inte så mycket. Men när jag vaknade. Det är för att jag lovat min älskade syster att åka till ullared idag :) Haha vad gör man inte för lite qualitytime med syrran liksom : Så nu är det dags att hoppa in i bilen och åka och hämta upp henna. Måste bara färbi jobbet innan. glömde min plånbok där. !! Puss
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback