Caroline Danielsson

En dag på Ullared!

Nu är jag äntligen hemma efter en lååång dag. Men så kul jag haft! Inga kan få så mongo skrattattacker som jag och min syster alltså. Jag har skrattat så tårarna runnit idag =) Var inne i varuhuset tjugo över ett, tänkte strosa runt två timmar typ. Trode jag, herre gud vad grejer dom har. Plus att dom har allt. Man kan inte låta bli att handla ihjäl sig. Det är ju så billigt. Jag undvek dock att köpa kläder! Vet igentligen inte varför. En t-shirt, det blev det! Ja men vad köpte jag igentligen då, så billig blev ju inte notan ii kassan ändå, haha!
 
Tre tavlor, två lampor, några muggar till min fina tassimomaskin, kapslar, typ hundra ansiktsmasker, massa kroppsskit som bus, skrubb m.m, monopol, massvis med ljus, fyra kilo kattmat m.m m.m m.m, haha.. Mest skit igentligen. Men det var kul och jag har haft en superdag med min älskade syrra! Puss



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback