Caroline Danielsson

Årets första lunch!

Ja då har man jobbat årets första lunch idag! Trode det skulle bli superlugnt, men icke. Det kom en hel del hungriga gäster.. Kul att träffa alla stammisar igen efter jul och nyårsledigheter :) Dagen gick ganska fort och efter jobbet åkte jag hem till Sofia och drack en kopp kaffe! Satt och pratade en stund. Så trevligt så. Blir lätt att man inte umgås så mycket "när man ändå jobbar ihop" Men dags att ändra på det nu tycker jag! 
 
Eftersom jag inte gör så mycket annat än att jobba vintersäsongen så har jag ju inte så mycket kul att blogga om. Ni får gärna lämna en kommentar om ni har några tips och idéer ect! Puss och Kram 


Anonym

Du kan väl skriva om hur ditt liv ser ut nu efter du gjorde slut med Henke. Saknar du honom.

2013-01-08 / 00:52:49

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback