Caroline Danielsson

So fucking ugly my face dont wanna show!

Seriöst, har ni en pakt mot mig eller? Den som hörs minst? Haha, shit vad tyst det är här inne.. Inget vidare lätt att hitta insperation då! Jaja i alla fall ska jag åka och hämta upp Sofia nu och bege mig mot jobbet. Fläsk med löksås idag. i love it! Hörs sen! Puss
 
 
 


Lisa

Jag tror det är många som inte kommenterar bara. Men visst är det kul att få höra i från sina läsare, annars blir det ju tråkigt. you go girl!

Så nu får vi ge carro lite respons, eller vad säger ni?

2013-02-05 / 17:09:43
Hanna

jaaa fortsätt blogga, lovar att bli bättre på att kommentera..så skoj att du börjat skriva igen :)

2013-02-05 / 20:47:13
Lisa

klart vi ska ge Carro lite respons..

2013-02-06 / 20:04:09

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback