Caroline Danielsson

Mina älskade systerbarn :)

Har precis sett Maria & mindy på 3:an kan inte hjälpa de men tycker verkligen som är stört sköna! Idag har jag som vanligt jobbat, sen vidare till Källby och dukade hos dafgård sen hem :) väl hemma kom syster yster med familj hit! Jag bjöd dom på stuvade makaroner och falukorv, det behöver inte vara så märkvärdigt! Gott var det i alla fall.. Sen satt vi i köket och drack kaffe och pratade en stund! Myste med milion :) mina fina systerbarn!! Hörs! Puss



Lisa

Du skulle bli en jättebra mamma Carro...

Jag ser din längtan i din ögon när du håller ditt systerbarn

kram lisa

2013-02-06 / 20:02:38
Stina

Vad fin han är, massa grattis till att du blivit moster igen! :-) Och tack för kommentaren inne hos mig för ett tag sedan, himla roligt att höra ifrån dig. Jag skulle ha svarat direkt men alltid tycks något komma emellan. Kram, hoppas du mår fint!

2013-02-07 / 23:46:37
BLOGG: http://stinalee.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback