Caroline Danielsson

Dagen idag

God dagens! Ska strax ställa mig och laga mat! Stekt torsk blir det till middag. Så satans gott är det! I förmiddags var mormor och morfar här och fika en sväng, morfar fick espresso från min kaffemaskin. Och ojj vad gott det var, söt morfar =) Sen har vi vart ute en sväng och kört med Vins fyrhjuling. Haha jag tycker nog den är roligast av alla. Den går jätte snabbt! Tycker jag i alla fall. Igår var jag och Jonas hemma hos hans mamma på kalas. Tror alla blev nöjda över sina presenter, haha! Fick mycket god mat och efterrätt :) Hade det super trevligt och det var mycket skratt! 
 
 
Ni är en del som börjar komma tillbaka nu :) Men ni är väldigt tysta, ni kan väll komma med lite tips och idéer på vad jag ska skriva om, det vore snällt i så fall. Ne nu var det torsk på schemat! Hörs sen. Puss



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback