Caroline Danielsson

Sport fantast!

God kväll mina vänner! 
 
Ni är dåliga på att ge mig insperation! Jag är idélös och meningen var att ni skulle hjälpa mig, haha! Inte att den redan är bra som den är. För det är den inte. Jag skriver ju aldrig något.. :) 
 
I förmiddags tog vi en fika inne i staden, med Sofia och pär! Tur att det finns typ ett fik öppet söndagar i denna lilla stad i alla fall.. Efter det drog vi och hejade på Lidköpings damer i handboll.. Vinst, härligt! Bra kämpat Erica =) Efter det åkte vi till lilla Götene för att titta på jonas kompis son i fotboll.. Dock var det svinkallt, blåste som bara den. Så efter ca 45min gav vi upp och åkte hem. Nu är mitt hjärta och spelar innebandy och jag har "ta hand om mig själv" tid. Har kört ansiktsmask och peeling och just nu sitter jag här med några plåster i trynet, haha! 
 
Föresten, visst är tjejen i förra inlägget bara så snygg? Ellen, så vill jag ha mitt hår nästa gång jag kommer.. Kram på er!
 
 
Bild från härom dagen


Pernilla

Skriv om dopet det har du inte gjort än hihi:-). Sen kan du väl skriva om vad du å Jonas hittar på med om dagarna?? Hur länge har ni varit ihop nu? Kram:-)

2013-04-08 / 23:45:20
BLOGG: http://pillansblogsida.blogg.se/
Ammanda

Höll inte du på med dagens/veckans låt för ett tag sedan? Det var roligt :-) Min veckans låt är "When I was your man" med Bruno Mars.

Svar: Ja det kanske jag ska köra på igen :) Tack! Kram
caroline danielsson

2013-04-09 / 13:38:39
BLOGG: http://kronikans.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback