Caroline Danielsson

Hej världen och välkommen magsjuka!!

God dagens på er:)

Ja då var den värsta jobb-rushen över innan semester! Herre Gud! Jobbade säkert 55h på tre dagar.. Hann hem sova i 2 timmar innan vi skulle upp igen.. Det är kul och funkar när man är inne i det. Men så fort man slappnar av så dör man typ..

I fredags ville vi ju helst av allt bara sova hela dagen, men icke. Det var några som väldigt gärna ville att vi skulle komma till Örebro och vara med på deras Leksandsfest :) klart man ställer upp liksom. Haha. Vi var lite sena så när vi kom hade de redan börjat. Det ställde massa frågor till två spelare som kommit.. Johan ryno och Jacke! Mycket trevliga! Efter några timmar drog vi vidare med dom ut på stan.. Drack lite drinkar och sen tillbaka till hotellet..

I söndags natt åkte jag på den värsta magsjukan jag någonsin haft! Ush och fy fan säger jag.. Så igår sov jag hela dagen och tack Gud, idag mår jag bra.. Så imorgon blir det jobb! Snart dags för Barcelona med :) åh vad jag längtar! Hade bäst! Puss




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback