Caroline Danielsson

Bitter!

Jag är så jävla bitter. Min bil är helt störd! Jag gickj ut startade den, satte på värme. Gick ut stängde dörren och skrapade rutorna.. Var klar och skulle sätta mig i bilen som då var låst!!!! Va fan, hur är det möjligt att en bil som är igång låser sig! Allt var i bilen, husnyckeln, mobilen, ja allt! Fick gå till grannen och få be om att låna en telefon.. Vi fick ringa en bärgare som nu är påväg hit och ska få upp biljäveln! Jag och Sofia skulle åka till Ikea kvart över 9. Man kan säga att jag är lite sen! Arg arg arg!!!! 
 
Det här är jag! ARG!


Pernilla

Gick det bra med bilen tillslut? Kram

2013-04-09 / 23:31:07
BLOGG: http://pillansblogsida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback