Caroline Danielsson

Riktiga tangenter !!!!!! :D

Jag bloggar från en riktig dator,
med ett riktigt tangentbord haha! Det känns som det var tusen år
 sen jag gjorde det sist! Älskar att skriva med riktiga tangenter!

Är ledig från jobbet idag, hade i alla fall inte kunnat jobba eftersom jag gått och blivit snorförskyld.. Haha det visste ni kankse redan med tanke på mitt förra inlägg, bitterfittan! Sitter just nu och kikar runt lite på nätetet och lyssnar på musik.. Min kära musik! :) Finns det nått bättre? Strax kommer mina älskade hit och hälsar på, Nadia ochg Malin :) Ska bli riktigt roligt då jag börjar bli fett uttråkad av att bara ligga i soffan och vara sjuk!

Ne nu ska jag höja volymen lite och klä på mig nått!


Gammal bild - ge mig sommar nu!



Lisa

Krya på dig Carro.. Hoppas att du snart e på benen. Vila mycket och va rädd om dig

kram lisa

2012-01-11 / 19:12:50

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback