Caroline Danielsson

2011/2012

Nu så! Har inte skrivit sen julafton.. Men så kan det bli ibland, varken haft ork eller något speciellt kul att skriva.. Har ju vart ledig från jobbet med undantag för annandagsbandyn! Sjukt mycket folk i arenan, men trist nog så förlorade villa!

Nyårsafton igår och hör och häpna tog jag det lugnt. Ingen fest, ingen alkohol och inget torget vid tolvslaget.. Sköt raketer gjorde vi själva :)

Mitt år 2011 har haft väldigt blandade känslor.. Det var riktigt kaos ett tag men det känns dom det äntligen kan börja ordna upp sig! Det blir inte alltid som man tänkt sig men det brukar bli ganska bra i slutändan ändå! Jag ska försöka vara en gladare person nu och inte låta mig tryckas ner och inte bry mig så mycket om oviktiga saker! Varför ska man göra det? Jag ska lägga min energi på positiva saker istället för de negativa..

Färdig babblat från mig, här kommer ett bildregn med blandade pics från år 2011!



Cissi J

Fina bilder :)

Kram

2012-01-02 / 16:55:32
BLOGG: http://cissishem.blogg.se/
Kille

Vacker

2012-01-02 / 17:51:47

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback