Caroline Danielsson

Snälla tomten!

Jag önskar mig en dator i julklapp :)
Så jag kan få blogga mer!

Idag har Nadia och Malin vart här och hälsat på! Mycket trevligt! Min kväll var dock inte lika bra.. Har sån jävla otur jämt! Iofs så pajade min katter en spegel häromdagen men är det inte dom som ska ha otur då?! Haha! Ni ska få höra om min tur:

Först fick jag nya iphone 5 förra veckan, hade den i bakfickan, satte mig ner telefonen trilla ur fickan. Ett fall på kanske15cm! Skärmen sprack! Hade inne min bil på lagning för någon slagit en skruvmejsel i dörren på den, mindre en månad senare hade det fastnat is vid dörren så när jag öppnade den bändes den sönder och en plåtbit av dörren står rakt ut! Kul! Lagning igen :( hade för mig att det var grönt ljus när jag körde bil, det var rött! Jag höll på att krocka med andra trafikanter som antagligen trodde jag va dum i huvudet! Senil? Åker till stan för att köpa cigg (bor på landet) köper godis mat och åker hem! Bara att köra tillbaka till stan! På väg hem blev jag stannad av polisen! Maten kallna :(
Tack för mig! Nu får ni lite instagram bilder :) pöss




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback