Caroline Danielsson

Wii :)

God dag!
Sitter hemms hos Sofia med Nadia just nu och vi ska spela tvspel :) Kul som attans ska det bli.. Jag och Nadia har vart en sväng på stan och kikat idag, köpte lite smått och gott :) Tänker att jag ska svara på era kommentarer om Henke.. Ni säger att ni inte läser min blogg pga han men bara för jag inte skriver om han varje dag längre kommer kommentarer? Han är absolut inte ute ur bilden.. Men jag är ganska mycket med Sofia och hemma hos henne just nu och det blir det ju att jag skriver om det, eller hur? Allt är inte alltid lätt, men det behöver inte alltid vara svårt heller.. Det blir vad man gör det till.. Nu behöver ni inte undra mer :) Henke lever ;)
Ne dags att lira lite wii :) P&K


pernilla.

Ja tycker dom kan läsa din block utan att fråga om henke. Läser dom bara bloggen för det så behöver dom ju inte läsa den. Hoppas det går bra för dig i wii nu:-) kram

2011-09-10 / 17:11:10
BLOGG: http://www.pillan-krlekrlivet.blogspot.com
Madde

Varför undra så mycke om Henke. E inte detta Carros blogg(=(=(=(= Trevlig helg på dig. kram

2011-09-10 / 19:52:15

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback