Caroline Danielsson

Söndag!

Jävlar vad sliten man är idag.. Men det var det väll värt.. Inte skit kul ute igår men det blir vad man gör det till :) Och det gjorde vi ju bra, haha! Nu ska jag fixa till mig lite, sen får vi se vad som händer och fötter.. Jag tig faktiskt en bild eller två igår men jag vet inte vart sladden till kameran är så dom får vi vänta med.. PUSS





pernilla.

Ja är oxå sliten ändå var jag inte ute igår. Men kan vara trött pg vädret regn här i värmland. Hoppas du får en bra söndag vad du nu än hittar på med:-) kram

2011-09-11 / 17:07:37
BLOGG: http://www.pillan-krlekrlivet.blogspot.com
Anonym

vart är henke då?

2011-09-11 / 17:40:31
M

Hej Carro! Jag gillar din blogg men du borde uppdatera oftare! :) En fråga: bleker du dina tänder, med vad isf? Kram!

2011-09-11 / 20:07:52
pernilla.

Hej:-). Synd att du uppdaterar din blogg så lite. Det är en av mina favoritbloggar. Men inte så lätt att veta vad man ska skriva om alltid. Men hoppas att du inte lagt ner bloggandet skulle vara väldigt tråkigt tycker jag. Kramis

2011-09-13 / 18:02:14
BLOGG: http://www.pillan-krlekrlivet.blogspot.com
Ammanda

Va fan, nu får alla som skriver på grund av Mr. Dansband ge sig... Jag är helt övertygad om att många här skriver och läser enbart i desperata fall att få reda på någonting om antingen Henrik eller om Carros och hans privatliv, det är enbart sorgligt. Bara för att man skaffar sig en kille betyder inte att hela ens privatliv i fortsättningen kommer att handla om det. Dessutom är det jävligt taskigt att skriva så. Helt ärligt Carro, vad som händer eller inte händer i erat privatliv så är det absolut eran ensak, och jag personligen älskar den här bloggen - på grund av dig och ingen annan! Tycker du har sån go humor och verkar så otroligt snäll och ödmjuk, och kul verkar du ha nästan jämt! =) Puss och kram, skumbanan!!!! =)

2011-09-18 / 22:15:54

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback