Caroline Danielsson

My face of gold!

God dag på er där hemma! Idag har jag vart ledig från lunchen, men jag var uppe med tuppen ändå.. 8:30 ringde klockan.. Lika bra att gå upp i tid kände jag.. I förmiddags var Nadia här på en kopp kaffe och massa tjat. Känns aldrig som man hinner umgås med sina vänner längre så det var kul att hon tittade förbi en sväng... Efter det kom min syster och hämta upp mig för att åka vidare till hennes jobb där jag fick en ansiktsmask av 24karats guld :) Det var skit skönt att bara få ligga och njuta en stund.. Ska skriva lite mer om det senare och när jag blekte tänderna och så.. Nu ska jag göra iordning mig och sticka till jobbet om en stund. Kram



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback