Caroline Danielsson

Bakis.se

Alltså jag tänker inte ge med mig.. Jag brukade aldrig bli bakfull, men alltså det senaste. Jag vet inte vad som händer men det är helt sjukt hur dåligt jag mår när jag vart ute och partajat en kväll! Tänker bara inte tro att det är för jag "blir äldre" Jag är för fan 23 år inte 43!!  Jaja känns som det börjar ge med sig lite nu i alla fall.. Och som vanligt vill jag skriva att jag aldrig mer kommer dricka igen, men jag hoppar den meningen.. Vet ni vad som hände igår då? Jag blir så ledsen på mig själv!
Jag var hemma hos min kära pappa en sväng på eftermiddagen.. Jag skulle plocka äpplen och stod och hoppa för att nå dom jag tyckte såg finast ut.. I ett hopp åker mobilen ur fickan och innan jag hinner reagera landar jag på mobilen.. Haha jag hoppade alltså på min mobil.. Vad hände? Inte ett skit, inte ens en skråma.. Så jävla nöjd :) Men visst. På väg hem från Stadt tar jag upp mobilen och ska ringa tappar den och spräcker hela skärmen :( Vad har hänt med mitt oflyt det sista.. Tappar bort hemnycklar bankomatkort och pajjar mobilen.. Inte okej! Aja what ever då.. Här har ni ett bakis kort :) PUSS





pernilla.

Tråkigt med mobilen inte kul. Inte bra att du är bakis. Fina kort på dig Carro;-) Kram

2011-09-25 / 17:20:10
BLOGG: http://www.pillan-krlekrlivet.blogspot.com
Ammanda

Hahaha =) jag har ont i ryggen och ser ut som en jävla ostbåge och jag är 20! Otur för oss unga människor! Ta varmt honungsvatten så går huvudvärken över =)

2011-09-26 / 11:34:16
linda

vad har hänt mellan dig och Henke? :/ du har inte skrivit ut nåt om det.... sorry om jag snokar... är lite orolig.. det är väl inte slut mellan er? :( Kram <3

2011-09-26 / 21:36:22
Frågande

Varför inte 1 ggr för alla skriva vad som hänt mella dig o snygg Henke?? Är det slut så skriv bara det så slipper DU alla frågor!!!



2011-09-27 / 09:46:22

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback