Caroline Danielsson

2011-09-27

Hej på er!
Vet att min bloggning är lite sisådär men så kan det vara ibland och jag ska sluta ursäkta mig för det hela tiden. Jag känner att jag behöver påminna er om sak, ni kan aldrig vara helt anonyma på nätet.. Ni lämnar ert IP nummer efter er så det spelar ingen roll om ni byter namn för varje gång ni lämnar en kommentar. Jag ser ju ändå att det är samma :) Kan vi inte köra schysst istället? Det tycker jag låter som en finfin idé, eller hur?
Annars idag har jag jobbat lunch, gått bra :) Imorgon är jag ledig tror jag och det ska bli gött! Då har jag tvätt att ta hand om istället.. Haha man kan säga att det är lite kaos med alla grejer och kläder överallt just nu! Jag bor ju hemma hos Sofia nu.. Det är slut mellan mig och henke. Jag tänker inte skriva en hel novell om det.. Men vi är inte tillsammans längre i alla fall och jag bor som sagt hemma hos Sofia tills jag hittar lägenhet.. Det känns inte alls kul men vi är vänner i alla fall och det känns skönt! Ne nu ska jag laga lite mat.. Hörs sen eller igen! PUSS


Veronica

Vill bara skicka en liten tanke, sköt om dig :) Puss

2011-09-27 / 20:33:04
BLOGG: http://ecat-carpediem.blogspot.com
Madde

Tråkigt att höra. Skönt att man kan va vänner i vilket fall. Men de går fler tåg(=(= Kram kram från mig.

2011-09-27 / 20:33:19
Lisa

Det var tråkigt att höra.. men skönt att ni är vänner trots allt... Skickar en varma kram till dig Caroline från mig (fast jag inte känner dig) Hoppas att allt ordnar sig för dig och att du snart hittar en lägenhet...lycka till..Kramizar

2011-09-27 / 21:05:22
Frida S

Diggar din blogg och din stil grymt mkt Carro!!

En liten värmade omtanke i allt...hoppas att du hittar en lgh snart!! kram

2011-09-27 / 21:07:00
Ida

Nej vad tråkigt !! Usch , hoppas du mår någolunda bra i alla fall ! Varma kramar till dig Carro !

2011-09-27 / 21:42:42
BLOGG: http://peachpeace.blogg.se/
pernilla.

Det tycker jag me carro ärlighet varar längst:-). Kommer att vara trogen läsare av din blogg vad som än händer. Det var ju inte kul att det blivit så men hoppas att du hittar en lägenhet snart. Tänker på dig;-). Hoppas du läser min blogg:P.

Miljoner kramar <3<3

2011-09-27 / 21:48:47
BLOGG: http://www.pillan-krlekrlivet.blogspot.com
Weronica

Carro hör av dig om du vill så tar vi den där fikan vi pratat om så länge! Kram på dig!

2011-09-28 / 00:31:45
BLOGG: http://weronicat.blogg.se/
Karin

Hoppas allt blir bra iaf! KRAM ♥

2011-09-28 / 07:56:48
Maria

Hoppas att du mår bra och hittar en lägenhet! :) Bry dig inte om folket som lämnar dryga kommentarer, de är bara avundsjuka på dig. Ta hand om dig! :)

2011-09-28 / 08:19:46
Emilie

De finns en etta ledig i mitt hus om du är intresserad :)

2011-09-28 / 11:05:56
BLOGG: http://emiliesvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback