Caroline Danielsson

Svar till er!

Då ska vi se vad det var ni hade på hjärtat?


Just det.. Min tattoo på benet är på Latin.
Jag och min syster har likadana!
Sen är detta min blogg och Sofia tittar in och skriver ibland :)
Tjatar på henne att hon ska starta en egen.. Kankse kanske..!




Sen var det de med tandblekningen.. Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva
om den. Var på min syster som gjorde de på mig på hennes jobb. Tror de
i vanliga fall ligger runt 1500:- Jag vet inte om jag tycker att dom blev
vitare. I alla fall inte så man såg jätte stor skillnad. Jag tycker typ att
Pepsodent whit right now funkar bättre ;)
Tror det var allt va? PUSS


Hanna

Heej :) hoppas allt är bra med dig.. Jag har en fråga till dig ang ditt blonda löshår:) vart gjorde du de? Vad kosta de? Och hur länge satt det i?:) ha en bra dag :)

2011-10-20 / 03:36:20

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback