Caroline Danielsson

Låg

Hej på er! Hur är läget med er idag? Jag börjar sakta men säkert känna mig lite piggare.. har suttit i soffan och kollat tv i 2 dagar nu.. Jag blir så sjukt uttråkad bara! Jag har ingen vidare bra dag idag.. Jag har så mycket känslor.. Känner mig nere och rätt låg! Det är en ganska stor omställning att gå från att vara sambo till singel.. Och även om det var mitt val så känns det konstigt.. Jag är inte van vid att vara själv. Eller jo det är jag väll men det känns ju på ett annat sätt! Efter 2 år så som jag levt känner jag mig ganska trasig.. Låter som en super poet, men det är så jag känner mig just nu.. Och bara längtar tills jag kan få känna mig hel igen.. Sen kanske ni tycker att jag är en världs tönt nu, men jag saknar mina katter så mycket. Jag vill ha dom här med mig.. Ska ta med dom nör jag hittat en egen lägenhet men känns inte snällt mot dom att flytta runt dom.. Så dom får bo kvar med Henke tills vidare :(  Ne gud vilket nedstämt inlägg. Men skönt att bara skriva ibland! Gladare miner nu! PUSS


pernilla.

Usch då inte kul att du känner dig låg carro. Hoppas du snart blir bättre å att du snart får en lägenhet så du kan ha dina katter hos dig. Kram<3<3.(även att jag inte känner dig.)

2011-10-04 / 15:38:03
BLOGG: http://www.pillan-krlekrlivet.blogspot.com
Mamma till 3

Men OJ lämnade du Henke? Trodde han gjort slut!!

Få jag fråga varför? Har han nån annan? Svårt det där, han sällan hemma ju:-( Hoppas allt löser dig gör dig snart med lägenhet katter mm.



Du är snart pigg glad igen, ge det lite tid!!

Kram

2011-10-04 / 17:30:51
Karin

Usch vad jobbigt för dig!

Hoppas du mår bra snart igen, Kram ♥

2011-10-04 / 19:48:56
caroline

Hej tjejen, vill bara skicka några styrke kramar till dig! Livet har sina olika vänder och mycket ska man gå igenom. Men att vara hel är den största kärnan till ett bra och stadigt liv. Ta hand om dej<3

2011-10-04 / 20:25:11
BLOGG: http://egogirlsanddogs.blogg.se/
Lisa

fast jag inte känner dig så :



Skickar varma kramar till dig Caroline och hoppas att du snart får en lägenhet och att allt kommer ordna sig för dig och dina katter...

lycka till med allt

varma kramar från lisa

2011-10-04 / 20:58:27
Helena

Jag känner precis igen det du skriver.. har precis oxå gått ur ett förhållande/sambo efter 4 år.. Även om man har sina vänner nära så känner man sig ändå ensam på nått konstigt sätt..

Ta hand om dig.. Kramar Helena

2011-10-04 / 23:38:49
Björn

Hejsan Carro !

Tråkigt att du är ledsen, låg och att det känns jobbigt. Men det blir ju bättre. Ville bara säga hej och ge dig en kram. Vill du hitta på något hos mig så vet du att du kan höra av dig. Du förstår vad jag menar.

Kram <3jörn.

2011-10-04 / 23:59:09
Anonym

det var bara fint carro, du vet att jag alltid finn här för dig/pappa

2011-10-14 / 19:48:50

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback