Caroline Danielsson

I´m soooo sick!

Jag är sjuk, jätte sjuk! Har jobbat hela dagen idag och ska jobba imorgon med.. Men på måndag, då jävlar ska jag vila.. Hela dagen lång ska jag vila.. När vi är klara här idag ska jag åka hem till Sofia och bara lägga mig i soffan och dö.. Gud vad jag längtar :) Men annars flyter allt på.. Hur har ni det? Mår ni bra, friska och krya? Dags att jobba vidare.. Hörs snart! PUSS


Lisa

Krya på dig Caroline..Hoppas att du snart e på benen. drick tea och vila mycket/// många varma kramar från lisa ( fast jag inte känner dig).



ja mår fint men har lite ryggont men jag överlever.

2011-10-02 / 09:34:47
Mamma till 3

Jag har legat förra veckan i feber, 6 dagar o hosta:-( nu bättre.

Krya på dig!!



Kram

2011-10-02 / 10:26:02
nina

också förkyld. men det får man ta på hösten...

2011-10-02 / 10:47:22
Anonym

Var är katterna?

2011-10-02 / 13:05:48

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback