Caroline Danielsson

Ladies Night

Flera dagar sen vi hördes sist.. Men shit vad jag har jobbat.. Förberedelser inför ladies night och sen i fredags var det ju dags. Vilket drag det var, nästa år är det jag som ska gå  för att titta... Så härlig stämming det var på alla brudar som var där.. :) Dock var det så sjukt mycket att göra, stressigt som fan i baren.. Jag hade gärna hälsat och pratat med er om jag hade hunnit...och så blev jag faktiskt skit nervös...

Ne nu ska jag läsa lite bloggar och slappa efter helgen,
 imorgon är det lunch och bandy som gäller :)

P&K



Anna

Vad har du jobbat med på Ladies night. har nog missat de=)

2011-11-15 / 17:12:45
BLOGG: http://dressingroom.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback