Caroline Danielsson

Kaffe och musik!

God morgon..

Sitter på jobbet och börjar sakta men säkert vakna till liv! Hur kan jag fortfarande inte ha vant mig vid att gå upp tidigt om mornarna? Kaffe i handen i alla fall och sitter inloggad på youtube och lyssnar på musik.. Känns som en hyffsad start i alla fall :)

Ikväll ska vi visa VILLA på storbild och det är jag som stannar och jobbar.. Det kommer nog bli skoj. Hoppas det blir en del folk.. Har så mycket tankar jag skulle vilja skriva, men jag hoppar det. Idag i alla fall! Puss



Ska sluta lägga upp gamla bilder, men har inga nya just nu :)


Sen lite svar på era frågor..
På Ladies Night jobbade jag i servisen först och senare i baren på efterfesten.. Hade verkligen jätte skoj men sjukt stressigt och mycket jobba jobba jobba.. Och nej jag är inte tillsammans med Henke igen, det är som sagt gamla bilder du ser när det är från våran lägenhet.. Och jo klart jag ska byta header men jag har för det första inga bra bilder jag vill använda och sen har jag inte tid att fixa det just nu.. Det tar ju sin lilla tid när man inte är världmästare på det ;)



Anonym

Har du kontakt med johanna Toftby, eller har hon valt Henkes sida?

2011-11-23 / 19:22:14
Lisa

hej Carro



önskar dig en trevlig helg med dina katter. Har du flyttat till din nya lägenhet eller?

va rädd om dig

kram lisa

2011-11-24 / 21:03:54
Kristina

Har du kontakt med johanna Toftby, eller har hon valt Henkes sida? Onödig fråga som inte är värd att svara på eftersom du inte har med det att göra. Vet du om att man ändå kan spåras även om man skriver anonym p.g.a att man lämnar sin ip adress



Ha de bra Carro



Kram Kristina F

2011-11-26 / 22:46:45
Madde

Hej hej(= Tycker synd om dig carro, du får väl ha vilken bild du vill på din egen blogg. Konstiga frågor som folk ställer.Men men hoppas du mår bra. Väldigt söt liten katt du har. Ha de gott. Kram kram

2011-12-01 / 10:34:25

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback