Caroline Danielsson

Vilken tråkig dag!

Ja och fy fan vilket äckligt väder det är.. Helt kvavt och i den här lägenheten är det just nu bastu.. Sen har jag tvättid med och det gör ju inte dagen roligare.. Har vart ute i skogen tidigare idag och gått en PW, skönt att ha det gjort så jag slipper det sen :)

Ska alldeles strax börja med maten med, jag är hungrig som en björn, haha!

Jag bjuder på två super heta bilder på mig själv. dagen efter skövde och söta emilie var här och hjälpte mig att få ur det skatbo som blivit under natten i mitt hår, haha.. Shit vad hon slet stackaren :)

haha ja, jävligt hot!

Helt sjukt att läppstiftet fortfarande sitter som ett smäck dagen efter liksom!




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback