Caroline Danielsson

DIVA

Hej på er!

Kom precis hem från Skövde. Henke var hos Johanna och klippte och färgade lite och jag hade inget bättre för mig så jag hängde med. Han blev så jävla snygg i håret alltså. Bästa gången hitills tycker jag :) Tvingade även med Henke in på skopunkten där jag hittade mig några riktiga kap.. Visare er senare..

Strax kommer Malin hit och hon vet inte om det än, men jag tänkte tvinga henne att följa med mig och storhandla :) Haha!!! Skönt att ha de gjort sen!! :)

 





christine ( Skånetös )

Skitsnyggt verkligen :-)

Ska spana på honom på fredag, ska dansa till Scotts då, tjoho :-)

2011-05-26 / 06:52:51
Mamman

vad fina ni är ihop. Han blev kanon i håret.



Trevlöig helg. Kramiz

2011-05-26 / 12:25:08
hanna

henke ser inte lika divig ut nu som brunett så han blev jävligt snygg nu :) han passar som brunett säg det te han! Kram till er båda!

2011-06-01 / 21:16:53

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback