Caroline Danielsson

Som jag solat!

Hej!
Nu kom jag precis hem igen efter att ha varit med Malin och Mickan och solat vid Mickaelas kolloni. Alltså vilket jävla väder det har vart eller. 26 grader var det sist jag kollade. Vi "badade" i en vattenspridare och hoppade runt som man gjorde när man var barn, haha! Men det var behövligt, annars hade vi nog smält bort! Sen fikade vi lite och spelade Yatzy.. Mycket trevlig dag i solen med mina vänner :)

Ikväll tror jag att vi ska hem till Henkes family och grilla, det låter ju inte helt fel. Hoppas bara vädret håller i sig och att det inte blir åska som vädret säger att det ska bli :(

Jag innan jag åkte, den gröna köpte jag igår på JC! Love it!


 



Emelie

Söt topp=)

2011-05-31 / 21:04:48
BLOGG: http://purpelhealth.blogg.se/
Emelie

SV: Lugnt =). Det är bara bra med oss! Kan ju inte klaga nu när det ska bli 20 grader hela veckan lång=) och har slutat skolan så det är passande att vara ledig nu. Allt bra med er? och trivs du på jobbet?

2011-06-01 / 10:12:52
BLOGG: http://purpelhealth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback