Caroline Danielsson

pusselipuss

Hej på er:)

Vad många ni är som tittat in här idag, kul :) Vad kommer ni från? Just nu ligger jag på golvet, kikar runt på lite patetiska sidor på nätet och lyssnar på Rock-klassiker! Åh just det måste bara säg att i Fredags fick vi godiebags när vi var i skövde och i den fanns min älskade hårinpackning som så lägligt just tagit slut :) Lyckos mig eller vadå? haha! Ne nu börjar det kurra i min mage lite. Fisk står på schemat idag! PUSS



Cissi Juhlin

Läser din blogg varje dag :) Jag bor i Valdemarsvik o är 36 år.

Kram

2011-05-16 / 19:29:56
Jennie

Läser med varje dag:-) bor i Blekinge!!

Snygg Karl du har, va rädd om han. Hi hi...

Kram

2011-05-16 / 22:22:55
Rocka'chic

Ja är från tibro :) o du från skövde?

2011-05-16 / 22:52:02
BLOGG: http://lindacarlstroom.blogg.se/
Birgitta

Lidköping din granne typ ;)

2011-05-17 / 01:35:45

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback