Caroline Danielsson

Lyckad!

Ska just börja med maten hade jag tänkt.. Idag blir det den berömda kyckling-grytan.. Så jäkla gott! Henke är helt plötsligt super intresserad av hockey så han sitter bänkad framför tv:n ! Kan ju även vara så att han slipper ju på så sätt laga mat, haha! Fast jag sneglar allt lite jag med :)

Strax börjar ju även BigBrother.. Ska titta på det i datorn ikväll.. Jag hoppas gurkan åker ikväll!

Igår var jag hemma hos Maria med emilie.. Kom fler folk lite senare. Jag hade så jäkla kul igår alltså.. Jag dansade, prata med folk och bara älskade livet.. Vi tittade lite på ESC och hejjade som skam på eric saade, (som jag ska gifta mig med om 10år, han vet bara inte om det än, haha) Bara liiite nervöst när han låg etta på poänglistan.. Men han kom ju trea och det är ju hur grymtsom helst ju !! Måsta bara få säga att hela denna helgen har varit grym! Den behövdes kände jag..






Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback