Caroline Danielsson

Jag vill träna!!!!

Gud vad glad jag är att jag sov i morse när alla skrivit att det snöat. Ja hade börjat gråta om jag sett skit snö igen! Annars idag blir det lugnt. Ska nog gå ut och ta en powerwalk sen, men annars blir det som sagt lugnt! Längtar så tills sommaren kommer på riktigt så man kan sitte ute och gotta sig varje dag :)

Längtar tills jag kommer igång med träningen igen med. Har ju haft världens längsta ofrivilliga uppehåll tack vare att jag vart sjuk i över två veckorn :( Men men snart är jag igång igen ;)







Mamma till 3

Såå läckert skal till din iphone:-) var ha du köpt det?? Me like<3



Kram

2011-05-04 / 11:34:07
Anna

Här snöade de med igår...så trist

2011-05-04 / 17:58:48
BLOGG: http://dressingroom.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback