Caroline Danielsson

Jag var så ledsen :(

Vet ni att jag är vaken?! Gissa varför! Jag skulle vädra lite grann så jag öppnade köksfönstret pytte pytte lite..  Jag går in i ett annat rum en liten liten stund för att göra något.. Sen helt plötsligt är Lexii borta och fönstret öppet på vid gavel.. Då har kattj**** rymt.. Panik och på med jacka och med en ficklampa ut och letar.. Ringer underbara Nadia som är så snäll och kommer efter ett tag och hjälper mig.. Kolsvart ute och en kolsvart katt. Jättebra kombo, jätte lätt att hitta verkligen.. Var ute och letade i över två jävla timmar.. Gick och ropa och försökte locka, men inget tycktes ju fungera.. Men så till sist, ja som jag skrev.. Efter mer än två timmar!!! Då hade hon kommit hem och satt i buske på baksidan min lilla gris-katt!

Just nu är vi ovänner och har fått utegångsförbud som straff, mitt lilla busfrö :)



Nu ska jag slänga mig i sängen för jag är så trött så jag vet typ inte ens vad jag heter,
hoppas på att komma upp i tid i morgon.. Jag hörde ryktas om att det skulle bli fint väder.
Plus att jag har playdate med Malin.. Vi ska kolla på hundar :) PUSS



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback