Caroline Danielsson

Guten morning!

Hallå där ute :)

Även idag känns det som att man blir lurad av solen, nu är ju iofs klockan bara sju. Men tittade på vädret som utlovad ca 12 grader idag och 8 i morgon. Vad hände? Jag och mina vänner låg liksom och solade i bikini vid sjön förra veckan?!

Ja vad händer idag då? Inte så mycket för min del i alla fall. Malin kommer hit tror jag sen när hon vaknat (händer inte ofta att jag e uppe före henne,haha) Vet inte vad som händer då, beror nog på vädret :) Sen kommer ju min pojkvän hem ikväll med. Som jag har längtat efter han i helgen :) Så ikväll blir det nog film och mys i soffan skulle jag gissa på..

Ja just det igår var ju my friend smulan här och kikade på bb med mig.. Fast det är ju inte alls lika kul nu när Rodney inte är med längre.. Vi satt och kollade på liven en stund efter programet och då hördes alla rodney-fans utanför huset som stod och sjöng för fulla muggar; in med rodney!!! Haha.. Det va kul tyckte jag!

Eftersom klockan är sjukt lite får ni nöja er med cambilder!

PÖSS






haha!


Veronica

Hej :)

Allt bra på västgötaslätten?

Nästa gång din pojk ska hit tycker jag du kan följa med ;) Dom spelade ju i skirö i lördags, det ligger bara ett par mil utanför där jag bor, och typ alla som bor här brukar åka dit, men jag stannade hemma, tyckte det var för kallt :P



Hoppas allt är toppen med dig !

Puss

2011-05-02 / 15:11:53
BLOGG: http://ecat-carpediem.blogspot.com

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback