Caroline Danielsson

Boooring

Hello

Hela jag är fortfarande helt slut och utmattad efter älvaslget.. Malin är här nu och vi har ätit tacos och tittar just nu på BigBrother.. Hatar att de vart så jävla tråkigt väder det senaste.. Man har ju  ingen lust till något.. PUSS


Lowisa

Skrev ju det här i ett tidigare inlägg, men jag försöker igen :) Jag skulle bli så tacksam om du hann svara på vad du hade för storlek innan du opererade dig och vad du har nu? Har du låg, mellan eller hög profil? Sen undrar jag även hur mycket du väger och hur lång du är?

2011-05-23 / 23:44:43
BLOGG: http://lowisalowisa.blogg.se/
Lowisa

Tusen tack! Jag är absolut nöjd :) Ska ringa och boka konsultion så fort som möjligt och sedan blir nog operationen i höst, i Falköping :) Jag har hittat en ny favoritblogg också så nu har jag lagt till dig på bloglovin. Inte enbart för dina tuttar, haha, utan för att jag fastnade för bloggen i övrigt. Ha det så bra, kram!

2011-05-24 / 17:15:51
BLOGG: http://lowisalowisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback