Caroline Danielsson

Älvaslaget!

Ja för er som inte bor här och inte vet vad det är så kan jag ju berätta att det är en brännbollsturnering. Så jävla kul.. Börjar tidigt på morgonen och håller på typ hela dagen! Vi hade ett hyffsat grymt lag och min söta pappa var med och ställde upp i sista sekund då det fattades en person i vårt lag..

Så mysigt var det, vi satt på filtar och pratade mellan matcherna.. Åt äggmackor och drack cider.. Så kul att min baby var ledig så han äntligen kan få vara med på något kul.. Han är ju annars alltid borta och spelar varje helg..

Just det ja, lovade min pappa att jag skulle fixa ett diplom till han.. Vet ni varför? Första matchen vi spelade sprang han så fort att han vurpa när han kommit innanför den sista kornan.. Han sa att han hade så himla ont i lillfingret, men jag gick och hämtade lite tejp och tjepade ihop fingrarna så fint och sa att han var fit for fight igen.. Han spelade klart dom 3 andra matcherna och tog ett par lyror med sin "skadade" hand och han sa ju att att han hade ont men, jaja! Ialla fall när vi spelat klart för dagen och jag var hemma på en mellanlandning ringer pappa och säger att han sitter på akuten och väntar på att bli gipsad.. Då hade fingret gått av!!! Fattar ni? Han spelade nästan 3 matcher med brutet finger.. Min super pappa :) Love U!

På kvällen var det fest som gällde.. Vi skulle igentligen till någon förfest men jag var rätt seg så det slutade med att vi satt hemma hos mig tills det var dags att dra till stadt och dansa  :)  Jag hade det skit trevligt och pratade med folk men dansade mest med mina underbara vänner :) Klockan 2 kom henkpenk och hämtade upp mig så åkte vi hem och åt spagetti och köttfärssås och tittade på smallville..

Idag har jag sån träningsvärk att jag knappt kan stå upp, men det känns skönt... Nu ska jag äta Thaimat och kika vidare på Smallville :) PUSS



Emelie

Hej! Vart kom ni? Vart brorsan nått bra på att slå då? Hoppas ni har det bra=)

2011-05-23 / 21:06:54
BLOGG: http://purpelhealth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback