Caroline Danielsson

We will rock!

Hej på er!

Malin har precis vart här en sväng! Vi drog hem till min fina systeryster och hon var så snäll och lånade ut sitt PS3 till mig så att jag och Malin kan spela Guitar Hero senare.. Ska bli så jävla kul, var evigheter sen jag spelade de :)

Nu ska jag och henke dra till gymmet. För min del står det Core på schemat..
Får se om min balans på boll har blivit nåot bättre.. Hörs sen. PUSS

Haha gammal bild när jag och Tess lirar GuitarHero,

(snyggt att vi matchar med likadana t-shirtar)

 



Emma

Bara undrar, sitter dina implantat bakom eller framför muskeln? Hur många cc har du? vilken kirurg? Har du haft problem med att musklerna i brösten vid träning efter operationen? Svara i ett bligginlägg. Har ingen mail som jag använder! Den jag angett stämmer alltså inte. Jag ska på konsultation i Falköping nästa vecka och skulle gärna vilja att du svarade på detta :). Dina ser superfina ut! Ha en fin dag :)

2011-03-07 / 19:47:53

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback