Caroline Danielsson

To big to fit in here ;)

Ja har ju inte ens skrivit att jag och malin impuls gick ut i fredags.. Dock hade vi ingen aning om att det var 100dagar innan studenten, så det var ju redan fullt när vi kom. Väl inne på stadt så, ja man kan ju säga att det märktes att det var snart blivna studenter där :) Kände oss som gamla kärringar, haha! Men kul det hade vi ändå :P Som alltid !



Anonym

Jag kommer att sluta att läsa din blogg. För du bryr dig ju inte i oss läsare i alla fall. Frågar man något får man vänta i flera veckor innan man får svar dålig stil är vad de är

2011-03-15 / 20:22:24
carro

CARRO SVARAR:

Men herre gud, vad du överreagerar.. Vad är det du så gärna vill veta? Jag försöker svara, men ibland så glömmer jag av. Då är det väll bara fråga igen?

2011-03-15 / 20:35:03
BLOGG: http://cada.blogg.se/
Anonym

Ska man behöva fråga samma fråga tusen gånger då innan man får svar... Nej tack tror inte de.... Men du tycker väl att vi läsare inte är något vad vet ja...

2011-03-16 / 14:27:56
carro

CARRO SVARAR:

Nej men vet du vad, skit i det! Fråga inte igen om du inte vill! Jag tycker visst att ni läsare "är något" Men inte när ni är anonyma faktisk!!



Men du ha en super bra dag, det verkar som du behöver det ! PUSS

2011-03-16 / 18:23:35
BLOGG: http://cada.blogg.se/
Anonym

Lycka till med din blogg du har förlorat en läsare kommer inte att läsa den mer... Jag har allt en bra dag så bra så..

2011-03-16 / 22:17:09
Pernilla.

Jag undrar är de en ras katt ni har? Hon är ju så fin;-).

2011-03-16 / 22:49:28

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback