Caroline Danielsson

strålande sverige!

Hej på er därute i strålande Sverige!

Hur mår ni en sådan underbart solig dag som denna? Alltså ja blir så jävla glad av att vakna upp till strålande solken :) Pappa kom och väckte mig i morse, så åkte vi ut till han en sväng och grävde fram lite saker som är mina uppe på hans vind. Jag fick även köra bil lite, åh måste ta körkort! Det är ju så jävla skoj att köra så det finns inte !

Sen åkte jag hem och myste lite med baby innan han åkte vidare igen för att spela ikväll. Ska nog hem till min undebara syster sen och ha lite family-mys. Blev sjukt sugen på att gå ut ikväll men får väll skippa det då ;)

PUSS



Lena

Är du fotomodell? Du är ju jätte snygg... Om man ändå hade sett ut som dig.. Kram

2011-03-20 / 20:48:18

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback