Caroline Danielsson

Det tar aldrig slut

Jag ska igentlien städa, men fastnade i Batchelor. Måste ju se vem han skickar hem nu när jag ändå tittar på det. Men det tar ju fan aldrig slut, känns som jag tittat i 3timmar.. '

Annars blir det en lun dag. Ingen träning idag. Orkar inte, kör i morgon i stället..
Skönt att höra att jag inte var den enda somn tappat motivationen :) Vi får försöka komma på något tillsammans som gör det roligt igen..

PUSS



Tess

Du får ta en bild på mannen din så vi får se förändringen ^^

ha en underbar dag ....

2011-03-30 / 20:52:36
Sofie

Hejhej, har precis börjat läst din blogg :) men jag undrar vad du jobbar med? kram

2011-03-31 / 10:24:20
carro

SVAR:

Hej, vad kul :) Jag jobbar lite extra i en resturang :)

KRAM

2011-03-31 / 15:45:52
BLOGG: http://cada.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback