Caroline Danielsson

dagens fråga

 

Postat av: Pernilla.

Jag undrar är de en ras katt ni har? Hon är ju så fin;-).


Svar:

Tack, ja visst är hon vacker min lilla pärla :) Dock är hon ingen ras-katt utan lite gott och blandat, haha. Mamman är vanlig bonnkatt och pappan är okänd, tror dock att det är lite sibirisk katt i henne :) Ni kan ju köpa KattLiv när den kommer ut nästa gång. Då tror jag Lexii ska vara med :) PUSS

 



Pernilla.

De ska ja göra;-). Har själv två underbara katter.. Vanliga hus katter men de är mitt allt... En blir tre i juni och den andra blir 4 i december... Dags att sova ska upp och vara barnvakt i morgon och sen snosa på en liten på två månader... Puss

2011-03-16 / 23:40:16
Alicia

wow, min katt ser likadan ut! :D Fin!

2011-03-18 / 01:01:13
BLOGG: http://attlevamedoro.blogg.se/
Alicia

svar: tror inte jag har någon bild på datorn (och katten är hemma hos pappa, två timmar bort) så blir lite svårt :P

2011-03-19 / 01:16:26
BLOGG: http://attlevamedoro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback