Caroline Danielsson

Beroende

Ja igår då, hade så jävla tråkigt hemma så vid tolvtiden mötte jag upp Samuel och hans vän och drog till Stadt. Det va inte alls mycket folk ute, men som vanligt blir det vad man gör det till och jag hade det allt så trevligt så :)

Innan det så var jag ju hemma hos min kära syster-yster och åt mat och spelade kort. Det var mysigt men vid tio så körde dom hem mig :) Ja där av att jag blev uttråkad och gick ut..

Snart kommer min fina vän jocke hit och ska dricka kaffe och tjata skit. Det känns som det var tusen år sen vi umgicks, men det ska det bli ändring på nu hoppas jag! Och lite senare ikväll kommer samuel hit för att titta på Big Brother, han har nämligen live så man kan fortsätta titta efter programet :) Man blir ta mig fan beroende av skiten. Jag och Malin är nog fan värst tror jag, ser vi det inte ihop så måste vi ringa varandra i pauserna och dela åsikter :) haha!

Hörs senare! P&K






Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback